۱۳۹۳ شهریور ۱۳, پنجشنبه

هر یک از ما صدایی رسا


یک دختر ایرانی مقیم بلژیک که از هواداران تقریبا ثابت تیم ملی‌ والیبال ایران در دیدارهای اروپایی‌اش در ماه‌های گذشته به حساب می‌آيد، موفق شده تا بازی‌های کنونی این تیم در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان را به مکانی برای اعتراض به ممنوعیت ورود زنان ایرانی به استادیوم‌های ورزشی تبدیل کند.  

دریا صفایی با پخش پیراهن‌های سفیدی که بر روی آن‌ها نوشته شده "بگذارید زنان ایرانی به استادیوم‌های‌شان وارد شوند" و نیز پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌هایی با همین مضمون توانسته حدود ۱۰۰ تماشاگر زن و مرد ایرانی و لهستانی را در این کارزار با خود همراه کند.

او در همین خصوص با شبکه‌‌های تلویزیونی لهستان نیز به مصاحبه پرداخته و سعی کرده مساله‌ی ممنوعیت ورود زنان ایرانی به ورزشگاه‌ها را به سطح رسانه‌های میزبان رقابت‌ها نیز بکشاند.                       



گفتنی است تیم ملی ایران بعد از دو پیروزی برابر تیم‌های قدرتمند ایتالیا و امریکا، از ساعاتی دیگر (۷ عصر پنج‌شنبه ۱۳ شهریور-۰۴ سپتامبر به وقت تهران) در سومین دیدار خود در مرحله‌ی گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به مصاف تیم فرانسه می‌رود.

فرانسه در دو بازی گذشته‌ی خود یک پیروزی و یک شکست برابر تیم‌های پورتوریکو و ایتالیا به دست آورده است.


بازی‌های بعدی ایران در گروه "دی" (D) این رقابت‌ها، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته‌ی آینده به ترتیب در برابر تیم‌های بلژیک و پورتوریکو خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر